JobAngel Az álláskeresők védangyala

Az első álláskereső sulim

2016. február 01. 08:50
6 hozzászólás

A Jól-Lét Alapítványnak hála, sikeresen megszerveztük az első álláskereső rendezvényt. Örültem, hogy főleg mosolygós, magukban hívő nőket engedtem útjukra a kicsit több mint két órás prezentációm után.

Törekedtem arra, hogy inspirációt adjak a közönségemnek, úgy tűnt, nekem elhiszik, hogy tudnak állást találni, és főleg azt, hogy olyat, ami nekik jó. Ez utóbbi legalább olyan fontos, minthogy legyen valamilyen állásod.

A zord időjárás miatt (én főleg ennek tudom be) a regisztráltak fele jelent meg, mivel versenyszférás rendezvényes tapasztalataim is hasonló statisztikát hoznak, így ez nem ért bennünket váratlanul. (Aki regisztrált, és nem jött, jöhet a következőre :), 2016. 02. 22-én. Regisztráljon újra, itt!)

Ezzel épp tele lett az alapítványi iroda, és még interaktív is lehetett az előadás, azaz bárki, bármikor kérdezhetett. Pont így képzeltem.

A fő üzenet a gyakorlati tudnivalókon túl, hogy a sikerért dolgoznunk kell. Nem titka van, hanem ára. Ez lehet akár kellemetlen felismerés is, de máris jön a biztató tény: az, hogy mit kell tenni egy állás megtalálásához, könnyen megtanulható, gyakorlati tanácsokkal támogatható, semmi misztikum nincs benne.

Mivel nők voltunk „négyszemközt” + 1 fő férfiember :), sok olyan téma került elő, ami főleg bennünket, nőket érintett. A legfontosabb, hogy minden online és offline megjelenéssel, kommunikációval azt sugalld: önálló, tettrekész nő vagy, akik készenáll arra, hogy azonnal munkába álljon, új feladatot (és nem kihívást) vállaljon, és eközben, ha van családja, azt is képes egyensúlyban tartani.

Regisztráljaink között volt néhány férfi, de mivel ez egy főleg női előadás lett, úgy éreztem, nem korrekt, ha eljönnek, és azt hallják, mit mondjunk, ha gyerekszülési terveinkre kérdeznek, többségükkel online konzultáció keretében folytatom a munkát.

Furcsa élmény volt nekem is az offline világban álláskeresésről beszélni, sokat tanultam én is, köszönöm mindenkinek! Köszönöm a Jól-Lét Alapítványnak a szakmai támogatást, a helyszínt, a regisztráltaknak, megjelenteknek az előzetes kérdéseket.

A következő alkalom 2016. február 22. 14:30, már lehet regisztrálni, itt, részletek a tervezett rendezvényről itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://jobangel.blog.hu/api/trackback/id/tr498344222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2016.02.01. 12:29:50

Kapcsolódik ide, hogy készül egy posztom arról, hogy a kisgyerekes nők miért lehetnek jó választások a munkaerőpiacon.

jobangel · http://jobangel.hu/blog 2016.02.01. 13:23:50

@Showmiller: Szia! Ha megvan a cikk, a linkjét szívesen veszem, megosztom én is!

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2016.02.02. 12:16:50

Gratula az első offline tréningedhez! :)

Showmiller · http://ujallastakarok.blog.hu 2016.02.03. 15:40:33

@jobangel: Oké, szólok majd :-) . (még pár nap, és befejezem :-) ) .
süti beállítások módosítása