JobAngel Az álláskeresők védangyala

Valós segítség az álláskeresésben

2011. augusztus 08. 16:17
Szólj hozzá!

Üdvözöllek blogomon, ahol arra vállalkozom, hogy segítsek állást találni Neked.
Lehetőleg úgy, hogy tényleg találj.


Azért, mert ezernyi oldal ad hasznavehetetlen általánosságokról okos tanácsokat, amiket olvasva bólogatunk ugyan, de mégsem segít. Mit is kezdhetnénk olyan gondolatokkal, hogy “légy kreatív”, “legyél rendezett és összeszedett”. Nyilván megpróbálunk azok lenni, csak éppen mást jelent ez a rózsaszín magazinokból olvasva, és mást a valóságban, az álláskeresés okozta stresszben. Azt is unásig tudjuk, hogy az önéletrajzunk, motivációs levelünk legyen lényegretörő, és valós képet adjon rólunk. Ez mind igaz, mégsem segít.
 

Jómagam nem vagyok HR-es, nem vagyok bizonyítványokkal igazoltan “szakember” a témában. Viszont évek óta látom, hallom, teszem, csinálom, álltam (ültem) az asztal mindkét oldalán: álláskereső is voltam, kollégákat is kerestem. Sokat olvastam róla, először én kaptam tanácsokat, majd lassan én magam is elkezdtem adni őket, szerencsére eredménnyel. Lassan egy évtizede már veszem a bátorságot, hogy segítsek másoknak önéletrajzot írni, de a már e-mailben, egy-egy segítségkérőnek leírt dolgokat most végre szeretném egybe rendezni, e blog keretein belül. Mert az önéletrajzbeli hibák tipikusak, szinte ugyanazt írom mindenkinek.


Kötelességem megemlíteni, hogy ez a blog nem jött volna létre sok közeli, távoli valamint élőben sosem látott netes ismerőseim nélkül, akiktől szintén sokat tanultam. Örök hála nekik!
 

Kedves Olvasóm, jelen posztba most csak egy rövid tanács fér, és ez mindennek az alapja az álláskeresésben:

 

Soha ne add fel!

 

Hasznos olvasgatást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://jobangel.blog.hu/api/trackback/id/tr133134330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása